De koffers zijn gepakt - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José en Irma - WaarBenJij.nu De koffers zijn gepakt - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José en Irma - WaarBenJij.nu

De koffers zijn gepakt

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José en Irma

01 Maart 2017 | Nederland, Nederland

De koffer met goederen voor WhyNot is vol. Er kan echt niets meer bij. Kleurboeken, toverblokken, stiften, spelletjes, bouwpakketten,ballonnen, een pop, springtouwen, voetbal, vitaminepillen, naaimachinenaalden, USB-sticks. Te veel om op te noemen. Zelfs verpleegjasjes zijn gedoneerd. Het is fantastisch! De koffer gaat NU echt dicht. Tot in Kenia!

• 04 Maart 2017 - 09:09

Joke:

Hoi José,
    Het is bijna zover, maandag mag je naar Kenia, wel spannend zo'n uitdaging.
    Ik wens je een goed afscheid van het thuisfront en een mooie aankomst in Kenia.
    Ik zie naar je eerste ervaringen uit.
    Liefs Joke

• 05 Maart 2017 - 18:22

Kitty De Ronde:

Hele goeie reis en veel succes aldaar! We blijven jullie volgen.
    Gr, Kitty.

• 05 Maart 2017 - 23:18

Jac :

Hallo Jose en Irma
    Koffers gepakt en iedereen gedag gezegd en dan nu op naar jullie mooie uitdaging!!
    Ik vind het super leuk om jullie op deze manier te volgen!!
    Een hele goede reis!!
    En tot het eerste verhaal!!!
    Liefs jac

• 06 Maart 2017 - 08:17

Pia:

Goeie reis. Toi toi! Pia

• 06 Maart 2017 - 17:49

Jacqueline:

Hoi José en Irma,

Koffers vanochtend dicht gekregen? Knap! Jullie hebben het super georganiseerd. Heel veel plezier en succes in Kenia. Ik ga jullie zeker volgen. Goede reis verder. Lieve groeten, Jacqueline

• 07 Maart 2017 - 09:36

Dirkje:

José en Irma, ik lees nu pas over jullie reis! Wat geweldig! Good luck! Lees graag jullie verslag!

• 07 Maart 2017 - 19:17

Joke:

Hoi Jose,
    Ik begrijp dat jullie goed zijn aangekomen, via Jan heb ik al een foto gezien.
    Fijn dat de reis goed verlopen is en je de eerste contacten al hebt gelegd. Je stapt zo in een andere wereld, warm en een hele andere cultuur. Nou meid maak er wat moois van en doe het rustig aan. Groetjes aan Irma. Lieve groetjes van Joke

• 08 Maart 2017 - 12:37

Corné:

Hoi José en Irma,

Eerst even netjes voorstellen: ondergetekende (maar ook bovengetekende) is Corné, de man van Coby. Nou, Irma, dan weet je genoeg, toch?
    Diep respect en bewondering voor jullie missie. Héél veel succes!

Groeten ~ Corné

• 08 Maart 2017 - 13:45

Coby:

Irma en José, heel veel succes voor jullie beiden in Kenia. Het is een geweldig initiatief en jullie zullen heel veel kindertjes gelukkig maken, met, als dank, een lach op hun gezichtjes. Wees trots op jullie zelf.

Alle goeds van Coby.

• 10 Maart 2017 - 22:02

Josine:

hoi José, al een paar daagjes in Kenia. Heel veel indrukken waarschijnlijk. Wij (Bertie en ik hebben een paar pasjes voorwaarts gemaakt met 'love shine ......t'.
    Volgende week ben ik lekker skiën.
    Dat jij ook heel veel liefde mag laten schijnen in Kenia.
    Later.

José en Irma

Hallo allemaal, In maart 2017 vertrekken wij naar Kenia. Bij de stichting WhyNot gaan we ontwikkelingswerk doen. Al jaren heeft José de droom om ontwikkelingswerk te gaan doen. Toen Irma van deze plannen hoorde, leek het haar erg leuk om samen met José dit avontuur aan te gaan. Via deze site houden wij jullie op de hoogte van ons avontuur. Ga voor meer informatie over de stichting naar: http://www.whynotkenya.org/nl/ Groetjes, Irma en José

Actief sinds 24 Jan. 2017